[Cdt-l] Ik zou het leuk vinden om met je in contact te blijven via Facebook.

Geert Francois invite+i_mi_vi_ at facebookmail.com
Sat Apr 7 08:32:55 CDT 2012

Hoi Geert,

Ik heb een Facebook-profiel gemaakt waarop ik mijn foto's, video's en evenementen kan plaatsen en ik wil je als vriend toevoegen, zodat jij het ook kunt zien. Je moet eerst lid worden van Facebook en zodra je lid bent, kun jij ook je eigen profiel maken.

Bedankt,
Geert

Klik op de onderstaande link om je te registreren voor Facebook:
http://www.facebook.com/p.php?i=1412291016&k=AQD23IF39horWl2kWs8aeXGlIPat1WnGSk19im_q6mgk6fVzm2WNsZPNgXBkMYRAuUSxCQ&r

Heb je al een account? Voeg dit e-mailadres toe aan je account:
http://www.facebook.com/merge_accounts.php?e=cdt-l%40mailman.backcountry.net&c=AQAFT7ttVAEhM_raQSMPi8ycYouRvvZlupxMWb_cAIQq8w

Dit bericht is verstuurd naar cdt-l at mailman.backcountry.net. Als je deze e-mails van Facebook in de toekomst niet meer wilt ontvangen, schrijf je dan uit via de onderstaande link.
http://www.facebook.com/o.php?k=6358f7&u=1626122963&mid=5ea3f34G60ecaad3G0G8
 Facebook, Inc. Attention: Department 415 P.O Box 10005 Palo Alto CA 94303